й α п o ♥ ҝσязα
السبت، 25 يونيو 2011
-
سويت مددونه وللآسف مآعرفت اضبطهآ =(
I hope
to go to
the highest mountain
and
throw
my sorrow
and then
come back
to earth و
in comfort and
a strong
heart
ciyu hunter , * !
عععندمآ تكون بجآنبي اثق بآني ,
سآكو و و ن بخيرّ =$
فكن بقربي . . ( دائمآً )
Thanx for god =)
welcome in my blog =$
رسائل أحدث
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)