Powered By Blogger

السبت، 25 يونيو 2011

-


سويت مددونه وللآسف مآعرفت اضبطهآ =(

 
 
 
 
I hope to go to the highest mountain 
and throw my sorrow and then come back to earth و
 in comfort and a strong heart

ciyu hunter , * !


عععندمآ تكون بجآنبي اثق بآني ,
سآكو و و ن بخيرّ =$

فكن بقربي . .  ( دائمآً )



Thanx for god =)


welcome in my blog =$